Friday, 22 July 2011

Rinduuu



Hi hi! Assalamualaikum. Haha. Nih aku nak cakap aku rindu sangat zaman sekolah. All the girls.  Nah, aku tak reti nak cerita. Takde idea. Tak reti nak luahkan dlm kata2. HAHA. ni tgk la dormmates aku :D




Luar dorm

 Kipas dorm :D cantikkan? HAHA kadang bunyi malam2 tuh , Hani takutttt. Kuikui


Jalan nak pergi dorm kami. Mula2 jumpa GA101 dulu :)


Bilik kami. Kemas kan? Time ni jelah. HAHA. Kitorang selalu duduk lepak2 kat tengok ruang kosong tuh sebaik sahaja pulang dari sekolah. Luahkan perasaan marah gembira sedih kat semua. Sambil makan biskut kalau ada makanan. kalau tak sambil merungut takde makanan. Tempat ni dah jadi saksi macam2 kejadian kat dorm nih. Time ade histeria pon sume budak aras 1A kumpul baca yassin dalam dorm nih :) DORM BADAR la katakan. Ada Nyna tuh. HAHA.
*spot rumput kertas tuh. kau ada? HAHA


Depan dorm kami :D tengok rak kasut. kemas kannn??? hehehee


Pagi Ahad. Lepas subuh tido balek. HAHA. Kitorang mmg suka tido bawah. Sejuk n rasa selamat ramai2. Berebut2 taknak tido tepi. Terutamanya Hani n Nyna. Aku n Scha n Ayus yang berani . Hihi


:)


GA102


Hani, Noyy, Nyna, Rahey, Ayus, Dyan, Scha, Meera, Bell, Anies, Qeyla, Mya, Alin










Locker yang terbuka tu locker aku. Sebelah nya locker Nyna. Locker aku dah tertanggal. HAHA. Ni tempat iron baju. Memang sepah habis laaa. Tapi, dorm kitorang tak busuk tau! kecualii time..... ehekssss. okay rindu gilerrr.


Hee tu jeee. Nanti aku masukkan pasal NBCF [!] plakkk. Wait yaa :D Till then , byeee assalamualaikum 

1 comment:

Zaireen Zapple said...

Sukaaa sangattt!!! awesome!