Friday 6 May 2011

KENA BERFIKIR

Okay, aku nak kecoh sikit. 


Aku dapat matrikulasi. Kat Kuala Pilah, Negeri Sembilan. 
Aku dapat UiTM. Kampus Segamat, Johor. Fine.


 Dua dua dapat akaun. 


Yang aku keliru sekarang nih, aku taktahu nak pergi matrikulasi atau universiti. Parents aku seperti menyuruh aku pergi ke matrikulasi begitu jugak keluargaku yang lain. Tapi, aku dengar banyak cerita yang mencabar pasal matrikulasi nih. 
Aku cuma bimbang yang aku tak mampu nak well-adapted dengan matrikulasi tuh because aku nih bukan jenis yang study hard. Okay, tolong jangan cakap kat aku, 'kalau macam tuh, berubah lah. study hard' . Kalau kau rasa kau boleh, dah lah. Jangan lah nak kokonon bagi 'semangat' sampah kat aku. Okay, takkata sape2. Kata kat second-side of myself. Jangan lah terasa plak. Jadi isu plak. Haha.


So, please tell me good things about matrikulasi.

No comments: