Wednesday 11 May 2011

HUHHH!

Okay. Aku mengeluh lagi. Sudah2 lah tuh mengeluh farah oiiii. Okay fine. Aku hari nih pergi buat medical checkup. Kat hospital kerajaan je. Tak gie swasta. So since ayah aku kerja, motor pon takde, aku pergi buat semua SENDIRI lah. Hurm. Dah lah bangun pagi2 dengan malam tadi aku tido kul 3.30am. Pergi kat hospital baru. Tanya2, orang tuh kata medical checkup kat hospital lama. Okay FOINEEEEEEEE. Aku tunggu jap hujan reda untuk cari cab.


Aku jumpa kak iffa. Dia dulu kerja kat KFC sama dengan aku. Tp skang dia dah berhenti. Dia kerja kat kedai kat hospital baru tuh. Ada lah orang aku nak tanya. Tanya lah bos kak iffa tuh mana nak dapat cab. Dia pon bagi tahu lah and aku pergi lah ke tempat berkenaan. Nahh, dapat cab. Hantar aku pergi hospital lama. RM10. Pakcik taxi yang alim mungkin. Berkopiah putih. Sembang2 sikit dengan dia. Anak dia semua dah berjaya2 dah. Dia pon share2 lah cerita pasal anak dia pergi U semua. Anak dia hampir semua sekolah agama :D 


Sampai dekat hospital lama. Ramai budak2 sebaya aku yang ada. Tujuan yang sama. Medical Checkup. Untuk masa depan. Nak pergi U lah katakan. Okay pergi X-RAY, test air kencing apa tah, check mata, darah apa semua. &&& punca aku mengeluhhhhhhhhh. Check gigi kena pergi kat klinik gigi kat taman jubli. Foineeeeeeeeeeee. Aku malas nak datang balik hari isnin nanti. Nak keluar lagi. MALAAASSSSS. Okay aku amek cab, pergi taman jubli. Pakcik cab nih macam serupa dengan pakcik cab yang aku naik mula2 tadi. I mean yang sama topik yang kami bualkan. And, anak dia yang telah berjaya :)


Time dah sampai. Serious hujan leeeebat. Aku pon kalut2 dengan nak jaga file X-RAY aku tuh. Aku pon taktahu lah mana silap nya mana leka nya handphone aku ,,,,,, HILANG. fineeeee. Musibah menimpa diriku lagi. Mungkin ini takdir. Ya Allah, mana aku nak dapat duit nak beli handphone. Duit banyak nak pakai nak beli barang2 nak pergi U. So for now, I dont use phone. Kalau nak contact aku, gun num adik aku. PM aku kat fb lah ea!


Hurm, pukul 4 masuk kerja. Aku harap takde gangguan perasaan -________- &&& takde customer wat kepala depa n team semua COOL&WORK TOGETHER !!!




***aku dah buat keputusan muktamad untuk pergi ke IPT.maaf matrikulasi.kamu menggerunkan aku***

No comments: