Saturday 27 August 2011

Gua

Aku memang duduk gua kot. Aku banyak taktahu pasal life yang terbaru nih sebab aku sibuk dengan dunia aku yang aku je duduk. Serious ni fact kot aku rasa. Sebab member-member aku cakap ayat2 latest aku dah tak paham. Orang orang famous skang aku dah tak kenal. Fashion fashion terbaru aku dah tak layan. Apa nak jadi dengan aku nih ?

lawa tak gua Rahey? Hihi 


Ohh sekejap. Aku nak emo emo sikit. Aku rindu sangat kawan kawan aku. Aku harap korang tak berubah dah aku jugak. Aku harap bila kita jumpa lagi , kita akan macam dulu gurau gurau macam dulu :D

Nah amek lagu jiwang sikit. Terpulang lah nak dengar ke tak yep. Tak paksa 

jangan pernah berubah by ST12 :D

2 comments:

Zaireen Zapple :) said...

gedik lah kauuuu :D

FarahaireenHisham said...

biar lah . kau apa masalah ? HAHAAAAAA