Saturday, 27 August 2011

BAJU NIH

Okay orang sibuk nak beli baju raya , aku tiba tiba rasa nak baju nih. Walaupun Malaysia kalah harituh. Tapi Malaysia tetap menang ni hati gua nih bro !!! HAHA okay over kbye. Hahaha.

Saya suka Muslim and Amar ! Okay jgn kutuk diorang main sucks ! Bukan sucks , cuma tak hebat LAGI ! nanti hebat lah ! Tapi Safee n Fahmi memang bestttt :DDD

Nak boleh? Bagi lah bagi lahhh :D



Go Tiger Go Tiger , HAHA



okay aku terlambat ke nak post pasal bola nih? Ohhh biarlah blog aku :P

3 comments:

Zaireen Zapple said...

oi,kalau nAK BELI SENDIRI LAH.BAJU YG TAK ORI TAKPELAH :P

farah hisham said...

Takmau . Nak yang ori ! Baru bangga sikit pakai !

Zaireen Zapple said...

e'elehh!! org x tau ori ke x sbb kat pasar malam pun dah ada jual C: