Monday 12 September 2011

Hari Ini

Saya sudah sampai JB! Alhamdulillah :) Heee study week balik. Kenapa tak stay kolej? Pertama , boring. Kedua , payah nak makan. And yang pertama sebelum pertama is , kawan saya ramai balik --' Anak manja kannn ^^v


Okay ni nak post sesuatu nih. Tadi lepas abes cite apa tah kat Ria , ada lah video clip lagu Stacy - Kisah Dongeng. Okay VC dia sedih. Aku faham sebab aku rasa. Hmm kbyee :P

Rahey harapkan korang tengok tau! Sedih sih 

Okay mulai esok nak study! Kena hard sikit study! Nak 4flat ! Effort pon kena 4flat jugak lah kan? Carry mark takde lah gempak kaw kaw full mark tak hingat. So takleh la duduk senang lenang online FB , tweet Twitter , jalan² blog orang , stalk² awak awak , tengok TV sampai Astro kena maki je --' , mesej pakwe pakwe (sumpah tipu) dah lain² . Skang nak kena latih diri tak mengamalkan berhubung guna telefon cakap/borak benda trash. Nanti beli topup kena tax. Erghhhh!!! 

Sampai sini saje lah. Nanti cerita lagi okay? Takmo rindu rindu #Raheymmgperasan
Byebye , Take care. Assalamualaikum :D



*hahaha aku jumpa jugak!

No comments: