Friday, 16 September 2011

SKYPE

Heheeee , aku nih bukn lah ikut peredaran masa sangat. Ikut dan je. Skang dengan bahagianya aku nak bagitahu aku dah ada SKYPE !!! Hewhewhewwww ^^v Ni semua atas jasa Ainina Tajudin lah. Dia tanya aku ada Skype tak ? Then aku pon pergi ah usha dlm lappy ni. Ohh dah install ghopenyaa. Then sign up ah. Hahaaa tadaaa . Ni lah Skype aku punya apa , mcm homepage ah konon. Hehhhh


Friends tak ramai pon. Haha baru menjejaki dunia ini. Heeee. Okay kawan , nama skype aku rahey.faruhiyl .
Peace yawww Assalamualaikum

*tapi aku tak skype dgn orang yang aku tak kenal eh .
kawan kawan yang rapat je. okay cawww

1 comment: