Saturday 19 November 2011

Pusing kiri pusing kanan

Fuhh fuhh. Rasa macam nak demam pulak. *telan ubat dua tiga bijik* Sambung update blog. Haha

picture as a hint 

Sebenarnya aku nak update pasal cuti. Ye cuti semester (dan perkara lain yang mungkin berkait). Dan lepas ni aku akan masuk Semester 2. Tak boleh main-main dah. First time dalam hidup aku, attend formal class dalam bulan Disember.

 Memandangkan aku duduk Kedah and my friends 98% kat Johor , Selangor and KL, cuti ni aku hanya duduk rumah. Gaduh dengan Lihin and Fazree. Okay, makan pon. *twitter datang* Ehhh bertweet-tweet jugak. *facebook tunjuk muka* Errr facebook jugakkk. Fuhhh okay. Dah habis. *tv dah tunjuk buku lima* Yelahhhh tengok TV jugakkk. *blog merajuk* Maaf lah jarang update awak ye :) 

Cuti memang membosankan. Walaupun ia memang aku nantikan. Sebab? Biasalah. Hidup bermalas-malasan itu memang diidamkan time tengah kalut belajar, living in a busy life (konon). And aku nak balik Kedah :D



Sekarang kan tengah musim Sukan Sea 26 , so aku sebagai peminat sukan(lah sangat) selalu lah ngadap tv kunyah biskut time player bertarung demi nama Malaysia. Haha sambil tu maki-maki sikit audience yang ...... Okay ayat tak boleh diteruskan. Nanti jadi isu :P

calon-calon suami idaman :)


Yeayy ! Malaysia menang lawan Myanmar untuk semi final. 1-0 . Fakri jersey 13, dia yang gol kan. Mula-mula kat twitter kemain dia kena kutuk. Last-last, this is how he paid :) Andddddd, Indonesia menang. .... Lawan Vietnam. So bertemu lah time final. Harimau vs Garuda , Siti Nurhaliza vs Kris Dayanti .... 

Sukan Sea lah buat aku rasa terisi sikit cuti aku ni. Hahaha. So far Malaysia dah kutip 41 emas, 40 perak and 55 gangsa. Tempat ke-4 :) Badminton kalah :'[ Sobsss

Esok dah nak balik. Aku daftar kolej lewat sehari. Huhu maaf.

So sampai sini je lah. Aku kenyang sangat ni. Hahaha byebyeeee. Assalamualaikum <3



pssst , Baddrol Bakhtiar tu orang Sungai Layar.
So, faham-faham la. Rahey kan. Ahaks :P

No comments: