Saturday 26 November 2011

Better late than never

Kawan :) Lama tak jumpa. Apa khabar awak? Saya harap awak sihat. Okay geli tak dengar Rahey berpoyo? Hewhew. Ni aku nak post pasal Pembukaan Semester 2 aku. Hahaa. Kalau fikir guna otak, boleh faham kan apa kaitan tittle dengan isi post? Haaa , bagus ! Pandai anak mak!

Semester 2 ni aku ada banyak misi baru yang aku kena laksanakan. Yang paling common dengan semua orang is , nak dapat DL lah kan. And aku aim poniter yang lagi tingger dari last sem. So effort pon kena lah lagi banyak dan melambung-lambung.

Kelas. Classmates yang sama. Tak membosankan okay! I love them. Hoho. Tapi ada la few mates yang kelas lain untuk some codes. Kelas sem ni tak banyak nak daki tangga bagai nak rak. Loikeeeee <3

Bilik? Yeayy! Wing sama! 1A. Row bilik yang sama. Tapi bilik lain. Bilik hujung tepi tangga. Jauh dengan toilet. Sobs sikit. Tapi best. I like my room. Roommates? Okay, best jugak. Budak Part1 tapi sebaya. Mujie dah pergi buat degree :) Tercapai jugak impian dia. Hihi.

Bilik aku dekat dengan Ain, Poney and Hanum Senang aku nak berparty bahagia senang lenang. YEAYY (Y)

Okay tu je kot. Selalunya bila tak tekan button new post ni, banyak idea tapi bila dah tekan idea semua lari tak pijak tanah. Hahaha


Hmm benda yang hari tu. Aku serious okay. 
Doakan aku. Assalamualaikum

No comments: